Tisdag 19 januari

Idag känner jag mig ynklig... Allmänt hängig, konstig i halsen och seg i kroppen!
(Ska till doktorn denna vecka)
Gick och lade mig 22:30 igår och det tog inte lång tid innan jag somnade, hade
klockan på 6 men när den ringde ville jag ABSOLUT inte gå upp.. Så jag somnade
om, och gick upp 12:30! Vad blir det? 14 timmars sömn? Och fortfarande slut!
Ska ta ett bad nu och sen måste jag väl ta tag i "hushållsarbetet" :)
Hoppas jag mår bättre imorgon så att jag kan gå på matematikföreläsningen!
Och efter det ska jag till frisören :)

Jobbade i helgen, och i lördags blev det fest :)
Först hem till Anna och spelade spel och därefter till Tegelbruket!
Hade verkligen HUR kul som helst! Var första gången jag träffade Annas
arbetskamrater och de var verkligen hur goa som helst!
Fick dansa och ha kul ända till 03:00 :D Och inte det minsta bakis blev
jag heller så allt var perfekt :P

Jag vill träna! Låt mig bara må bra så att jag orkar!

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker knän som hoppar ur led är värst :O

2010-01-19 @ 21:44:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0