Paus!

Satte till och med alarmet på mobilen, två timmar sen en liten
paus :) Ska tvätta håret och käka lunch!

Det är en sak som blir lite krångligt när man tränar..
Jag duschar på gymmet efter varje träning, men jag
tvättar inte håret varje gång..
Igårkväll duschade jag alltså, men tvättade inte håret..
Vilket betyder att jag nu vill tvätta håret men inte duscha,
eftersom jag ska duscha efter gymmet ikväll!
Man behöver ju inte slita för mkt på stackars vinterhuden
genom att duscha två gånger om dagen!

Så det blir en hänga-med-huvudet-över-badkars-kanten-schamponering
som är döden för ryggen!

Har faktiskt lite skön träningsvärk från igår! Precis lagom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0