Osund besatthet..

Jag blir orolig när jag läser kommentarerna på
Rabihs blogg... Är de seriösa?
Rabihs fans är som en sekt, skulle de begå
kollektivt självmord om han åkte ur Let's dance?
Det är inget fel med att tycka om en idol, men när
man skriver att man bankar på dörrar och slår sig
själv? Att man blir avundsjuk när han kysser sin
partner? Att man älskar honom över allt annat?
Är det inte något fel då?
Hjälp... Det blir inte nådigt när han åker ur Let's dance!
Trust me, he will, han är ingen bra dansare och han
beter sig nonchalant och arrogant..
Sorry!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: jag har ingen aning?!:) dom rekomenderar ju att man går minst 30min om dagen men vet ej hur de är när man har ont i fogarna!:(



//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

2010-01-18 @ 14:28:53
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0